hey

hur börjar man efter ett uppehåll?
jag vill komma ihåg vad jag gör dom sista månaderna i olso, även fast vi bara sitter på tradera eller hänger i soffan (samma sak men...).

den här helgen var bra som fan. personalfest i fredags som var sjukt kul! älskar alla personalfester och ser fram emot när vi drar till danmark med jobbet. på lördagen sov vi i princip hela dagen. vaknade en timme o sov igen, tills det var dags för bio. jag o johan kollade på farsan, skitbra film.

på söndagen drog vi till aker brygge o käkade lunch. söndagslyx som fan. dock kallt som fan också. skulle sitta fint med lite värme nu.

snart fyller jag år och hela veckan går till att planera och baka. man fyller bara 22 en gång i livet.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0