HEJ BLOGGEN

ni har tydligen lämnat oss så jag tänkte göra ett tappert försök att få er tillbaka, eller iaf berätta vad vi pysslat med under dom här tysta veckorna.

fast om sanningen ska fram vi inte gjort så mkt. vårat toppenglada humör har tagits ifrån oss, men vi hoppas att det snart ska komma tillbaka. det är skönt att vara odödliga men jävligt oskönt när nån sätter stopp för det.

vi jobbar på, lägger inte så många händer på lägenheten och väntar mest på att lönen ska komma.

jag har dragit på mig magsjuka/ätit nåt konstigt? så jag har varit hemma två dagar. det är tråkigt. nu försöker jag tvätta men efterso våran maskin är trasig måste man springa in o kolla så den inte svämmar över var fjärde minut.

på måndag börjar jag plugga utvecklingspsykologi på distans, jag o jossan ska äntligen ses (i göteborg) och jag och johan ska till PARIS över påsken. det blir nog bra det här ändå.

/LISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0