PARIS <3

paris var underbart! 5 dagar var alldenles lagom. vi hann med en hel del. se eiffeltornet, gå på louvren och se mona-lisa, notre dame, sacre cour, moulin rouge,triumfbågen och däremellan massa promenader, tunnebaneturer, båttur på seine och mys på hotellet. oslo är inget i jämförelse med paris. dit ska vi igen.



nu är jag hemma i sverige och hälsar på, brorsan blir 18 och jag har också fått lite presenter :) ikväll ska jag äta svensk kebab, sovit har jag gjort redan. slocknade efter att familjen drag mig med till valbo direkt efter min nattbusstur, lätt uppfräschning på en toalett och så skulle det shoppas. jag försökte iaf och blev ett par byxor och ett par presenter rikare.

ikväll blir det kalas, mys.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0