Ett finger med i spelet.

Medans mina bloggkåta sambos sitter och skriver här dagligen och gör reklam på facebook så att vi ska få MINST 10 besökare(!) har jag fortfarande inte lagt ett endaste tangentfinger på den än. Bra är väl det. Inte riktigt min grej det här.

Lisa tycker att jag ska skriva om min gitarr, det skulle jag kunna göra. Jag köpte den ju igår och ska trots allt döpa den här i veckan. Till vad vet jag inte än dock..
Jag har surrat lite runt namn som Josef, Gustaf  eller Rutger. Det är iaf en man. Det ser man på den,  Den som tycker sig ha ett bra namn gå g eller på annat vis tycker sig ha en åsikt om vad denna sköna man ska heta får väl räcka upp handen eller så.

Annars händer inte mycket, dåligt med övertid på knarkhuset där vi spenderat dagen med att sprätta gummisnoddar och måla varandra med bläckpennor.                                                                                

Snart är det i alla fall helg, då kommer  min bästaste Paula på besök och vi ska på piratfest! :)

 Juuust det.

Skulle ju hålla hundra procentig koll på det här med vem som är mest inbjudande och/eller är snyggast varje vecka.  

Den här veckan är helt klart en Gustaf Norén vecka, för alla som känner mig väl vet så vet ni att det ganska ofta finns sådana veckor meeeen man måste gå ut hårt för att lägga ribban ;)

 

Puss och kram cykelram // Sandra.


Kommentarer
Postat av: Richard

Gitarren kan ju heta herr Sträng? Kanske borde den få ett kändis namn... Such as Billie-Joe? Hemmingway? Vicious? Lenny? Broberg? Knoxville? Men jag känner ju liksom inte den här gitarren, det kanske bara är en vanlig Knut...

2009-10-06 @ 19:46:23
URL: http://nihilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0