en dans med chefen

fan vad jag älskar mitt jobb. och mina jobbarkompisar (de flesta iaf). igår var det personalfest med tapas, alla tog med sig en varsinn maträtt. jag o sanna stord för snacksen :) först var det lite mingel o mat, sen blev det singstar som jag o sanna ägde totalt i. och det blev en del bitterhet över att det spelades svenska sånger, strutar!

chefen skulle sen kora snyggaste mamman på dagiset... sen efter lite lätt städning som jag smet ifrån tog vi taxi 15 pers ner på stan. dit vi skulle kom vi småskitar inte in på så alla fick styra kosan nånannanstans.

vi slutade på fridays där vissa chockade som fan. min avdelningsledare freakade ut totalt och körde värsta movesen för alla, haha. efter ett par timmar av galen dans var sanna borta och jag stod utan nycklar eller jacka. sen visade sig att hon var hemma och hade såklart däckat när jag lyckats ta mig hem så jag var tvungen o väcka sandra som skulle jobba idag för o komma in. och när jag kom hem satt nycklarna i dörren, stut-sanna!!!







/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0