Det ska va gött o leva

därför ska vi till jävla götebooooorg över helgen, kul jul! schemat är späckat. vi drar dit i könsuppdelade bilar och ska tillbringa en kväll på liseberg, lyssnandes, skrikandes och hoppandes till håkan hellström. sen blir det mest fest. fast jag kommer nog mest vara bakis om jag känner mig själv rätt. men va gö dä?

jag internetar, sandra kollar på film och sanna dricker öl. det är fint att vi kan ladda upp på olika sätt.

måste också påpeka att jag o sanna har en finfin sambo som kommer hem med grejjer åt oss, och inte bara en utan nästan ett halvt apotektslager. kvalité!

/nazi-lisa


Kommentarer
Postat av: Noell

Oh, denna bloggen ska jag følja! ;)

2009-09-18 @ 17:09:27
URL: http://noellr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0