Bara en vanlig barnehage assistent

Ja då håller jag på att möblera om i mitt inte allt för stora rum. Det är nämligen så att mina föräldrar kommer hit i helgen, och då är tanken att jag ska få en säng. Nu sover jag på en 90 madrass, trodde jag(innan mätning), men knärta 80 cm´s madrass som är upphittad i källaren, fräch.
Så nu försöker jag pressa innehållet åt alla håll och kanter för att få in en så stor säng som möjligt, tror jag kan sträcka mig till 105-110 faktiskt. Och BEN, det vill jag ha på min säng.

SÅ köpte vi ju Backstreet Boys biljetter igår också, Jag och Lisa ska gå den 2:a december om jag inte minns fel. Med oss går Anne kjersti och Natalie från jobbet, kommer bli så jävla kul. Och så boka jag även biljetter till Stockholm den 12:e Nov, då åker jag, Johanna, Madde och alla andra raggare på kryssing.


Nej nu ska jag fortsätta vika kläder.

hejhejhej
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0