Tomt i lägenheten

Ensam hemma. Minns inte när jag var det sist.
För första gången tycker jag att det är skönt, så skönt att jag bara vill njuta av stunden
och inte alls vill träna fast jag har planerat inför det hela dagen.


Käkat massa fisk har jag gjort, suuper norskt och hur gott som hellst.
Åt under så lång tid som 15minuter istället för de vanliga 4. Måste verkligen njuta.
passa på. ingen som stör.
Vill springa runt och göra saker som man bara gör när man är ensam hemma, kommer inte på nått.
Kissa med öppen dörr?


Blir att sätda mitt rum, eller snarare krypin.
Kan tända massa ljus och spela lite harmonisk musik på min gitarr, naturligtvis musik som jag aldrig skulle spelat ifall dom andra var hemma.



Positiva veckan har börjat och jag sjunger för mig själv, ler för en stund.
Vi har det ganska bra vi tre.
Hur olika vi än är, så är vi ändå alla bitar som passar till ett pussel.
Det känns bra!



Nu har jag varit ensam färdigt, Det här var alldeles lagom.
Känner mig som ett färdigladdat batteri.
Tjejerna får gärna komma hem snart.



Längtar lite.
                        
                                   
  
/SB  
                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0