ricki's in da houuuuse

hej och hå vad veckorna går. förra veckan tog vi farväl av emelie och erik som flyttade hem över en öl (eller två). sen har vi mest varit panka, trots det har vi inte snålat utan igår var vi ute och åt, jag, sanna, johan o jonas. ricki var inte med. vi var på yayas, skiiitgod mat och snygg restaurang, som började åska då och då för extra mkt thaikänsla.

i lördags blev det fest som vanligt. ricki var inte med då heller. vi hade fest i lägenheten först och då var det bara att säga hejdå till den finfina städningen jag o sanna stod för den dagen. i flera timmar skurade, dammsög och plockade vi. kvällen slutade iaf på yatzi och fyra nudelpaket senare hade vi däckat. och söndagen handlade bara om mat.

imorgon får vi lön, eller inatt rättare sagt, jag tänker sitta uppe och se pengarna glida in på kontot, det känns skönare att sova då.

nu ska jag och johan störa sanna o ricki när dom ska se på film som vi redan sett. /lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0