jag vill leva på min unges karriär

Dags att blogga lite..
Jag tror Ricki vill ha en eloge efter att ha tjänstegjort som personlig assistent åt mig dygnet runt denna helg. Och det är han värd också. Att man kan ha en så bra helg med lunginflamation i bagaget är ju obegripligt. Så tack tack tack till veckans babe Ricki. I vanliga fall står ju Sandra för babe inläggen men jag tar på mig det denna gång.

Och nu är vårt internet lika snabbt som alltid, så jag till och med kunde ladda upp en bild här, NOT.

Tillbaka på jobb igen efter lite sjukskrivning var helt okej även om min ögonsten är i syden. (jag vet patetiskt)
Att ha tuffat till sig lite i sin ställning har jag nog Sandra att tacka för och mitt dålda aggressions utbrott som enbart Lisa fick ta del av idag. Arg som ett bi som precis insett att han stuckit sig själv till döds var jag på en av mina kollegor idag.
Men med lite personalmöte i bakfickan känns det som att man redan klarat av arbetsveckans tuffaste bit.


Och inte att förglömma, tack Sandra för ett så himla fint inlägg här nedan :)
Och även ett tack till piratbey för att er sida funkar så jävla bra... skit ner er


SanMan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0