Ibland kan de va jobbigt att va lycklig jämt

Grattis till mig som vann en flaska vin på jobbet idag. Och grattis på FN dagen som flitigt att firats idag. Och grattis till oss som har en fungerande tvättmaskin som Ricki, Erik och Johan så duktigt hjälpte oss med.

Jag sitter i valet och kvalet om jag ska gå ut ikväll eller inte, sitter med en halv drucken öl och är egentligen sjukt sugen, men att få i sig hela denna mängd alkohol som krävs för en kanon fylla är så grymt slitsamt att man nästan hellre låter bli att dricka. Sååå... jaa va tycker ni kära läsare. ska jag gå ut ikväll eller inte? (de va ju självklart ett skämt eftersom vi inte har några läsare)

Ett glas vin på de här så kanske....


Sickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0