hem ljuva hem

helgen hemma var skitbra, såklart. det blev lite shopping, lite fest och en del hej till folk jag inte träffat på en evighet kändes det dom. sen såg jag på mamma när hon spelade teater, därför jag åkte hem, och det var skitbra :) men resan hem var INTE okej, jävla norweigan som ger oss matkuponger på stängda affärer när planet är fem timmar försenat, såklart man börjar grina haha.
så jag tog mig en dag till ledigt o tog nattbussen hit istället, dvs att man är trött hela veckan. men det är det värt för en dag till hemma :)



igår var en lång dag. jobba,sova, åka o hämta soffan på gamla dagiset (tack ricki för hjälpen), hem bygga ihop (tack ricki för hjälpen) och sen vidare till café sör för en eller två öl. och den här dagen blir inte kortare...

/ lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0