En gång i veckan.

 

Ja som regel kanske jag kan vänja mig vid att blogga en gång i veckan iaf, speciellt när klockan är halv tolv på en fredag kväll och båda mina kära sambos har sovit sedan länge (!) såå what to do?

Sandra kör lite Carry Bradshaw style och sitter och spanar ut genom fönstret med en cigg mellan läpparna och knapprandes på datorn.

 

Hade inte min kamera blivit stulen av nån thaivanes i thailand hade jag blivit frestad att ta kort på sanna som för tillfället ligger i sängen och sover  framför datorn med farmville i full gång, och kanske lisa som ligger snarkandes i soffan.

 

Annars har jag varit i full gång med att ligga hemma och utnyttjat den norska statens system. Tacka gudana för att man kan få en förkylning att eskallera till svininfluensan hos norska läkare, sykemelding JA tack!

 

Såå veckans babe, har inte varit uppfylld av sådana tankar den här veckan men har under närmare 3minuters övervägande hittat den perfekta mannen för jobbet.

Alex Turner, sköter sång, gitarr och låtskrivning för bandet Arctic Monkeys.

 

Om du inte redan nu avgudar honom för hans ljuva toner eller vackra ansikte så anbefaller jag att du ger honom en chans.

Tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0