det här handlar inte om jobbet

efter lite påtryckningar från olika håll om att vi måste blogga gick vi in i en vild disskussion om exakt vad vi ska blogga om. sandra tycker att vi bara bloggar om våra jobb, men vi ÄR nästan våra jobb. vi jobbar. punkt. men det gör vi inte egentligen tycker hon, vilket man kan hålla med om lite.

såå vad har vi gjort den här veckan som INTE handlar om jobb: johan "flyttade in" i måndags och hänger numera här tills han skaffar en lägenhet, vi har varit på en bikbok kväll där man skulle få goodiebags om man var en av de 200 första men då vi envisades med att ta ett glad vin innan kunde vi säga hejdå till goodiebagen. sanna och sandra har varit ute o druckit en massa öl, gjort av med pengar och strutar till jobbet i dricka-öl-kläder och gårdagens smink. sen har sandra kännt på hur det är att vara sjukskriven här i norge också, lätt som en plätt. om jag själv ska summera veckan har jag mest varit trött, jag har somnat på soffan nästan varje kväll, knappt kommit ihåg att jag gått och lagt mig och nästan glömt att johan är här. det ska det blir ändring på nästa vecka.

och just ja, sanna undrade vem av oss som skulle blogga om att vi myst med tacos ikväll. check.

/LISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0