att umgås

Ja då har man avklarat en dag på jobbet som inte var lik någon av de andra dagarna sen jag flyttade ner till småbarnsgrupperna. Vi var 3 av 7 knegare på jobbet idag. Lisa låg hemma sjuk i feber, en annan hade problem med urinvägarna, en på semester och vår siste på möte halva dagen.
Men stjärnskott som vi är, Caroline, jag och Natalie klarade vi dagen med ena handen fastbunden på ryggen. Inte för att skryta men... aa!

Sen jag kom hem vid 4 tiden har jag Lisa och Johan, efter en gemensam middag, suttit i soffan, med varsin dator och spelat, facebookat och kikat runt på internet fram tills nu. Vårt lilla sätt att umgås, men det är jävligt trevligt, man är ensam men ändå inte liksom.


Sanna, Lisa och Johan sitter i soffan.
Lisa frågar om inte Sanna ska styla klart bloggen.
Sanna svarar att hon behöver hjälp med blog desigen.
S. Kan du sånt Johan.
L. nej men det kan han inte.
S. tror du inte?
L. nej men jag vet att han inte kan.
S. Ricki kanske kan.
J. Kan vadå?
L. Nej men du kan inte
S. Fan att han inte kan
J. MEN KAN VADÅ?
L. nej men sluta du kan inte
S. Fan att han inte kan.



SO long fuckers. Sanna

Kommentarer
Postat av: Klaara

Fan vad härligt att lisa INTE trycker ner sin pojkvän och skorna där. * Plats fido! haha

2009-10-13 @ 08:10:01
URL: http://emporio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0