Piken som lekte med ilden

USch och fy vad det är kallt ute, nu är vinter här, snön bara regnar ner från himlen...
Kom precis hem från bio som jag var och såg me Nicke och Anders. Vi var där i sísta sekund så var tvugna att sitta längst fram, men det gick bra det. Att tillägga så har/haft dom båda svininflu så jag får hoppas att jag klarar mig, även om deras influensa händer var i mina popcorn.

På vägen hem då så földje grabbarna mig på vägen, så möts vi av en gammal gubbe som ligger och sover på en bänk, godhjärtade Nicke skulle ju såklart gå fram och kolla läget. jag tog för givet att de var ett crackpak, men ikke. Så vi försökte skak liv i honom, vilket inte var det lättaste, så ambulansen ringdes och till slut så vakna gubben till. Väntade i säkert 30 min på att ambulans-fan skulle komma, dom kom till slut och vi kunde gå hem. HAn var nog bara jävligt full, och så var han helt sinnessjukt kall, så det var dagens goda gärning!! Eloge till Nickmaster.

Nu ska jag sova, ska upp 5.45 imårrn. KUL. tydligen.

Nattnatt Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0