lönlönlön

Fan va glad man blir när man har pengar. Igår var jag och Lisa på stan och sprätte pengar, mest nöjd är jag med mina ny inköpta lårhöga stövlar, dom e rå coola. Köpte även en klänning och en jeans skjorta OCH hårfärg, yes!!

Igår kväll var jag hemma hos Ricki på en snabb espresso, om den var god, usch så god. Ricki köpte nämligen en espresso maskin för 2000 kr igår, de tyckte han va värt. Sen hängde jag med Lisa och Johan resten av kvällen.

Idag har vi haft lite adventsmys på morgonen, Jag och Lisa ska snart se en julfilm men först....

jag sitter här och har 3 minuter kvar av verkningstiden för hårfärgen, ska bli riktigt spännande, färgar en lite mörkare blond färg. Om de blir dåligt så är det bara toning så de går att tvätta ur.

Grattis på första advent... SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0