inte ett skitliv

såhär glad känner jag mig. på grund av allt. snart är det jul, jag älskar mitt jobb, är skitkär i världens bästa johan, saker o ting går min väg... och VI SKA JU TILL SHANGHAI. jag är sådär töntigt, onödigt, skittråkigt svinglad. det är lov att bli avundsjuk :)
sen att jag fick en ihoptryckt ostbågepåse på posten av en kär vän gjorde inte min lycka sämre!

jaja, nog om det. idag har vi haft personalmöte, vilket betyder mer överbetalt. vi hade första hjälpen-kurs där vi skulle öva på mun-mot-mun-metoden o sånt på dockor, ganska kul var det och lätt värt det. när vi kom hem hann vi inte så mkt mer än o kolla på ett efterlyst-avsnitt, äta lite choklad o nu borde jag sova. imorgon ska jag köpa självlysande stjärnor till jobbet, MÅ HUSKES!!!

natti natti /lisa

Kommentarer
Postat av: Klara

ÅH jag saknar dig min glad bästa snygging!! <3

2009-11-25 @ 11:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0