hej bloggen

Inget positivitetspris till mig den här månaden heller, vad gör jag för fel. Varför får alla bittra männsikor på jobbet pris, är det för att dom ska bli glada kanske, och så tänker dom att jag inte behöver något pris eftersom jag redan är glad... så måste det vara, för jag mer än någon förtjänar det. För lisa har redan fått det.

Utgång igår, det var väl kanske inte riktigt vad man tänkt sig från en början. Råkade skapa en hel fest här hemma med massa ansikten som jag inte sett på länge så det var ju lite kul i oturen.
Jag funderar på att ha en lång vit period någon gång snart så att när man nästa gång ska festa är råå taggad, de börjar bli lite för mycket vardag nu.

Och på torsdag åker jag till sverige =) tydligen tråkigt med rhodos reunion

/sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0