en idol

Då sitter man här i soffan som en osminkad skönhet, precis som alla andra kvällar vid Bubblarns sida.

Jag har funderat och funderat och kommit fram till att man faktiskt kan ha sig själv som idol, nu är ínte saken i frågan eller frågan i saken om jag har mig själv som idol utan bara att man kan ha det. Men jag tror att jag är min egen idol, fats man kan ju ha många.

I morgon är en ny arbetsdag som jag ser fram emot, precis som alla andra dagar...
Vill inte sova utan alltid vara vaken och vara lycklig, sitter och skrattar lite för mig själv, och jag tror nog att lisa kanske undrar vad jag skrattar åt. Och svaret är faktsitk ingeting, jag skrattar inte åt någoting, det är bara det att jag är så lycklig så att bara ett leende räcker inte till, utan man får ta till skrattet, tänk om det vore så kul hela livet.

På Torsdag drar jag till Sverige,, yiihaaaaaaa

Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0