2012

heeej världens bästa blogg.
Idag är jag sådär onödigt jävla skit glad som jag egentligen är nästan varje dag. Lönen har kommit, shanghai är i nedräkningzon, jag har tidigvakt på jobbet och ska få träffa Lisa snart PLUS att jag har en helkväll med pyssel framför mig.

Jag och Ricki myste till det med bio igår, 2012, som han så snällt bjöd på. Jävligt otäck film. Men jävligt bra.
Så tack för det världens bästa Ricki!!


Jag kom precis på en sak, som en vanlig dag hade fått min lycko nivå att mildas ner lite, men idag gör det inte så mycket, hur som, så är det tur dag idag... Inte så kul, ute, i säkert regn, i säkert 2 timmar, ääh, idag känns det ändå bra. Jag och Caroline är ändå chefer och får göra precis som vi vill.



bara några minuter kvar tills jag ska få träffa leo <3


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0