2 flugor i en smäll

igår blev jag befodrad skulle man kunna säga. bara så där. ingen högre lön eller så, men ett ansvar om vår avdelningschef skulle bli sjuk, då är det jag som tar kommandot! SÅ NU JÄVLAR, ska dom hålla sig i skinnet. men jag känner mig lugn inför det här. ingen press alls, även fast hon jämt är borta.

OCH sen vill jag varna känsliga läsare för vad som kommer härnäst; igår kom min favorittjej fram till mig o ville att jag ska snyta henne, sen ville jag såklart ha en kram som jag alltid vill ha av henne. då ser jag att hon är lite vit på läpparna och att hon har nåt i munnen som hon döljer, jag räcker fram handen under munnen på henne och säger åt henne att hon ska spotta ut det hon har i munnen. då spottar hon ut en spya i min hand, som hon har gått o burit på. tror ni man kände sig fräsch efter det? men hon är fortafarande min favorittjej.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0