dan efter dopparedan



då var julafton över för detta år. hade en jäkligt mysig jul iår, som alla andra år. först kom lite folk hit på julmiddag mitt på dagen, efter kalle och kan du vissla johanna drog vi iväg till samma släktningar o öppnade paket. först mer julmat och fika. och efter paketen blev det julmat och fika. fan va mätt jag var.

spelade roliga sångspel till klockan halv två på natten. jag fick en massa bra igår o det va så kul o se hur mina julklappar uppskattades :)

idag har jag varit hos klara o hälsat på, hon åker redan ikväll så nån fest för henne blir det inte. vi drog ut en sväng på sparkarna haha. det var läskigt, så hur fan ska jag kunna åka nå skidor i vinter?
jag saknar klara, jag vill inte att hon ska bo i malmö. och oliver har blivit så stor, och skulle visa mig alla leksaker han hade :)



nu blir det tårta!
/lisa


Kommentarer
Postat av: Klara

& jag saknar dig! Det var en mysig men en kall tur, fötterna är nu äntligen återupptinade :P

2009-12-26 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0