9 cm från att va dvärg

Vilken lättnad det blir så fort man får lön, allt släpper och man är KUNG. Efter en kvällsshoppingrunda med Lisa och lite Ricki så har jag nu massa nya outfits att skaka rumpa i. Mest nöjd är jag nog med min nyinköpta kavaj från barnavadelningen på KappAhlz, rå cool är va den är.

Igår kväll var jag hos min kusin på middag, träffa hennes underbara lilla troll Christian och min Faster, long time no seen. Ska vara barnvakt där på lördag om inte min lunginflamation smyger sig på igen, men jag känner mig redan bättre så de e nog lungt.

Jag och Lisa sitte roch äter frukost, det älskar jag när vi gör ihop innan jobbet. Vi går upp 45 minuter tidigare för att hinna umgås med datorerna. Ikväll är dett föräldrar möte på dagiset, min chef är sjuk, så jag och C är själv apå avdelningen, kul kul. Redan drömt mardrömmar om en skit snygg mamma som var jätte arg på mig, no good feeling. Men bajs e najs. Det går nog bra.

tror inte jag behöver signa under detta inlägg om man tänker på rubriken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0